sobota, 5 września 2015

ENJOY

Cześć i czołem! :)
Ostatnio coś pogoda nie sprzyja zdjęciom - jak nie deszcz to porywisty wiatr.. Nie było słońca a mimo to raziło w oczy, dlatego mam je takie zmrużone, ale dałyśmy radę!
Dzisiaj poszła, a w sumie pojechała! (a to cud :D) ze mną moja siostra - druga Pani fotograf, Ewcia. 
Postanowiłam, że na zdjęciach zaprezentuję typowo sportową stylizację w stonowanych kolorach z nutką kontrastu w postaci jasnych butów. Włosy..zmieniłam kolor na brązowy z tego względu że bardzo lubię zmiany w swoim wyglądzie. Jestem osobą, której w krótkim czasie wszystko się nudzi, albo prościej.., nie lubię monotonii :). Tak poza tym wszystkim - Wam także leci tak szybko czas? Już za nami pierwszy tydzień szkoły, sobota w większej części też zleciała. Zaczęło się winobranie, mam nadzieję że dam radę się w tygodniu wybrać, dzisiaj zdjęcia i wieczorkiem gości mam, a jutro cały dzień jestem poza domem także niedziela też odpada.

BUZIAAKI :)



Adidas superstar supercolor - adidas 
Legginsy - decathlon
Koszulka - reserved


12 komentarzy:

  1. O wiele lepiej ci w tych włosach :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam coraz wiekszy dylemat czy wracac jeszcze do blondu... Dziekuje ;D

      Usuń
  2. Chujowe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że to nie są oryginalne supercolor. Udowodnisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupuje podrobek :) nie mam jak tutaj wkleic zdjecia wszystkich tych elementow ktore to potwierdziaja, ale zapewniam ze sa oryginalne :))

      Usuń
  4. Buciki świetne ! :3

    fitfitbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń