poniedziałek, 31 sierpnia 2015

THE LAST DAY OF HOLIDAY

Dzień dobry wszystkim!
Ostatni dzień wakacji powoli dobiega końca.. Całe te dwa miesiące zleciały mi jak raczej dwa dni...
Myślę, czy czasem następny post będzie dotyczył właśnie ich podsumowania. Wraz z końcem wolnego podobno ma odejść także i dobra pogoda...aaale zobaczymy :)
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z ubiegłego roku - miały być nowości na ten weekend, ale niestety nie było kiedy, a że w tamtym roku na zdjęcia się wybierałam bardzo często, to postanowiłam że będę je także tutaj prezentować. 
Zbierajcie siły na jutro, ładujcie akumulatorki! :D











 T-shirt - Orsay
Legginsy - granashop
Sandały - jak dobrze pamiętam to deezee
Akcesoria do włosów - H&M
Okulary - Mango

2 komentarze:

  1. Prześliczna stylizacja. Bardzo podobają mi się legginsy. I kwiat we włosach :)

    http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń