czwartek, 20 sierpnia 2015

HOLIDAY TRIP


Dzien dobry wszystkim! Tak wiem, nie udzielałam się tutaj przez prawie 20 dni! Ale już tłumaczę dlaczego... wyjechałam na warsztaty muzyczne.Gram na klarnecie od 6 lat w nowosolskim zespole i co roku na wakacje wybieramy się w różne miejsca. W tym postanowiliśmy odwiedzić ponownie miasto,w którym zawitaliśmy rok temu - aż tak nam się spodobało! Była nim Kudowa Zdrój. Otaczające nas widoki, towarzystwo, zakwaterowanie - wszystko na 6+! Jeżeli ktoś zamierza wybrać się w to miejsce, nocleg polecam w ośrodku wypoczynkowym "Wrzos" - pokoje różnej wielkości - nawet 9-cio osobowe (właśnie w takim byłam, polecam), boisko do siatkówki, miejsce na ognisko/grill, dużo zieleni w okół, a właściciele bardzo serdeczni i pomocni w każdej sytuacji.
W planach było mnóstwo zdjęć, sesje na które przyszykowałam sobie różne stylizacje, ale... kolejny raz przekonałam się, że planowanie nie jest dla mnie - nic nie wyszło..nie było czasu na wyjście w plener na zdjęcia. Codziennie byliśmy zajęci czymś innym, w góry wybraliśmy się aż 3 razy w ciągu tych 10 dni, więc gdy pojawiła się chwila wolnego wykorzystywałam ją na chwilkę regeneracji. W tamtym roku wszyscy robiliśmy znacznie więcej zdjęć, więc pozwolę sobie dodać je do tego posta, ale gdy tylko otrzymam zdjęcia z tego roku obiecuję, że także je opublikuję :)

Tak, przez tą szczelinę się przechodzi :)
     


BUZIAKI!


Jak się podoba? Lubicie chodzić w góry? :)
Dajcie znać w komentarzach.


2 komentarze:

  1. Świetne fotki. Widać, że fajnie spędzony czas :D
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń