niedziela, 23 sierpnia 2015

PINK DRESS

Dobry wieczór! Dzisiaj post na świeżo. Spontaniczne sesje wychodzą najlepiej - bynajmniej mi i mojej fotografce :) Miałam trzy różne wizje na zdjęcia. W końcu zdecydowałam się na jasnoróżową sukienkę w połączeniu z białymi wysokimi sandałami.
 Czy ktoś z Was czuje w ogóle, że wakacje trwają 2 miesiące? Bo ja nie... mam wrażenie, że zleciały mi z dwa, trzy dni od zakończenia roku szkolnego.  Jutro idę załatwiać jedną sprawę - na czas teraźniejszy jedną z najważniejszych dla mnie, we wtorek śmigam na ściągnięcie szwów, w środę dentysta... tydzień szykuje się ciekawy. Trzymajcie kciuki by wszystko się udało!

BUZIAAK
moja fotografka :*


DOBREJ NOCY :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka :)
    Zapraszam do mnie,
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie nie pamiętam... na pewno zamawiałam przez internet - było to trochę czasu temu i sukienka wisiała w szafie..

      Usuń
  3. Śliczna sukienka i sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pieknie, ale fotograf niech popracuje nad ujeciami i zdj bd efektowne bardziej. Nie zbyt ladnie wygladaja uciete dlonie w polowie czy tez stopy. Najlepiej jak wyznaje zasade sie albo do ramion i ucinami albo do lydek albo cała postać. Taka mała wskazowka :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje/my, każda wskazówka się przyda, zwrócimy uwagę na to przy kolejnych zdjęciach :)

      Usuń