środa, 15 lipca 2015

BRIGHTNESS

Z tej racji, że od dwóch dni mam bloga, dzisiaj również pokażę Wam efekty jakie uzyskałyśmy z moją kuzynką - Olą na sesji pod koniec kwietnia, w dzień moich urodzin. Aleksandra jest moim takim prywatnym fotografem, dzięki czemu mam ogrom zdjęć wykonanych właśnie przez nią. Piękna pogoda, super humory,głowy pełne pomysłów, aparat naładowany. Czego chcieć więcej? 
Lubię eksperymentować ze swoim wyglądem, stąd też przyciemniłam swój kolor włosów. 
Całą stylizację chciałam w jasnych kolorach, więc wybrałam białe jeansowe spodnie z wysokim stanem, crop top w ciapki a na nogi założyłam jedne z najwygodniejszych butów, jakimi są krótkie Nike Air Force 1.
Miłego dnia! :)


Zostaw swoją opinię, jak się podoba? :)

23 komentarze:

  1. Fajna sesja ;)
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac
    poklikasz u mnie ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany post!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! A Air Force'y nie tylko wygodne, ale sprawdzają się w praktycznie każdej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, racja, jedynym minusem jest chyba to ze szybko sie brudza haha :D

      Usuń
  4. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja !! może obs za obs ?? http://faustynafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny styl *.*
    Zapraszam do mnie www.medeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny sympatyczny blog. Troszkę powiększ sobie zdjęcia. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też nad tym myślałam, czy może dać je trochę większe. Dzięki za uwagę :)

      Usuń
  9. śliczny top!

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji!

    http://maarcelline.blogspot.com/2015/07/brightness.html

    OdpowiedzUsuń