sobota, 18 lipca 2015

FRANCE

Dzisiaj nieco więcej zdjęć z tego względu, że podzielę się z Wami urokami Francji. Kraj odwiedzam dosyć często, ponieważ mieszka tam moja rodzina. W ubiegłym roku mój kuzyn miał Komunię Świętą, więc kolejna podróż w tamte rejony była obowiązkowa, haha :). Francja jest krajem strasznie zróżnicowanym pod względem kulturowym, co jak najbardziej mi się podoba! Uwielbiam poznawać zwyczaje innych narodowości. Na zdjęciach zobaczycie m.in ulicę świata - Champs Élysées, której potocznie nazwa brzmi Aleja Pól Elizejskich, ma aż 1910 metrów długości! Innym miejscem które odwiedziłam po raz kolejny była to oczywiście Katedra Notre-Dame, niestety nie mam pojęcia co się stało ze zdjęciami przed katedrą na których pozowałam jak i przed/na wierzy Eiffla, ale jak tylko je odnajdę to uzupełnię post. W ostatni dzień pojechaliśmy nie gdzie indziej jak Disneyland! Mimo, że w tamtym roku byłam już tam trzeci raz to bawiłam się wyśmienicie. Chyba nigdy mi się nie znudzi! Jedynym minusem było to, że wykupiliśmy bilet do dwóch parków, z czego ten drugi czynny był tylko do 22 i niestety nie zdążyliśmy, więc wróciliśmy do pierwszego i wytrwaliśmy aż do samego końca - efekty specjalne, przedstawienie z różnych bajek Disneya, fajerwerki na zakończenie zaparły dech w piersiach - coś niesamowitego!



6 komentarzy:

  1. zazdroszczę wyjazdów do Francji :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow the pictures are amazing, I am in love with your blog please continue on posting:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Fajnie, że masz tam rodzinę którą często odwiedzasz!
    Ja niestety we Francji byłam tylko 'przejezdnie' ale mimo to dostrzegłam wiele urokliwych miejsc:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń