poniedziałek, 13 lipca 2015

SUMMER TIME

Witam wszystkich, 
od roku zbieram się żeby założyć bloga...I tak, dziś nadszedł ten dzień. Postanowiłam spróbować
swoich sił w tym rodzaju aktywności internetowej. Strona powstała przede wszystkim po to, żeby
podzielić się z Wami zainteresowaniami, pomysłami a może i także dać jakąś nutkę inspiracji. 
Blog będzie miał głównie tematykę modową, ale także pojawią się posty dotyczące jedzenia, ćwiczeń, podroży czy ciekawostek. Mam głowę pełną pomysłów, a z tej racji że jestem optymistką, która zawsze dąży do perfekcji wierzę że to będzie moja długa aktywność tutaj. 
Wakacje wakacjami, pogoda się popsuła, ale z cukru nie jesteśmy więc i deszcz nam nie straszny! 
Na zdjęcia wybrałam się z moją kuzynką do miasta z którego pochodzę - Nowej Soli. Uznałyśmy, że najlepszy efekt w taką pogodę będzie w samym centrum miejscowości. Zachęcam do wyrażania swojej opinii! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz